Beste Tupperware liefhebber/klant,

woon jij in de omgeving van (of in) Den Haag dan is het mogelijk om wat makkelijker Tupperware in te komen leveren wat kapot is. Opsturen kan natuurlijk ook maar dan komen er extra verzendkosten bij maar dat laat ik aan jou als klant over. Tupperware gaat jaren mee en heeft “levenslange” garantie en daar betaal je ook voor. Gooi dus niet je Tupperware weg wanneer het kapot is maar informeer eerst bij mij o.a. of het in aanmerking komt voor garantie.

Ik geef demonstraties/kookstudio's in Den Haag e.o. en dat is heel gezellig en leerzaam maar niet iedereen kan of wil een party geven en daarmee mensen over de vloer en daar heb ik alle begrip voor maar dat hoeft niet te betekenen dat jij nu geen Tupperware kan bestellen, in tegendeel ook voor losse bestellingen, vragen over Tupperware artikelen, recepten of het bereiden daarvan in de Tupperware producten ben ik te benaderen.

Meer weten, iets inleveren van Tupperware voor garantie-check of voor het afspreken van een party of natuurlijk voor losse bestellingen, mail mij gerust!

Graag tot ziens!

Chantal

tupparty@live.nl